;

تامر حسني يكشف: كنت بطل مشروع تخرج الإعلامي عمرو الليثي

  • تاريخ النشر: الأربعاء، 07 ديسمبر 2022
تامر حسني يكشف: كنت بطل مشروع تخرج الإعلامي عمرو الليثي

كشف الفنان المصري تامر حسني عن فيديو نادر له وهو في عمر الـ11، حيث كان بطل فيلم مشروع تخرج للإعلامي عمرو الليثي.

وعبر حسابه الخاص على موقع الصور الشهير انستغرام، طالب تامر حسني المتابعين والجمهور بمشاهدة الفيديو من أجل الحصول على الدعم والأمل في تحقيق الأحلام والأهداف خلال الحياة.

وعلق تامر على الفيديو وقال: "طالب من كل متابعيني يشوفوا الڤيديو ده لانه مليان بالطاقه الايجابيه اللي ممكن تطمن كتير منكم ممكن يكونوا احبطوا عشان فشلوا في شيء بس ميعرفوش ان اللي مستنيهم اهم و اجمل بس يجتهدوا و يسعوا ربنا موجود و مش بيضيع تعب حد ".

وكشف أن الطفل الذي يظهر في الفيديو هو ولكن حين كان عمره 11 حين كان بطلاً للفيلم التسجيلي، وقال: "ملحوظه هامه جداً الطفل اللي في الڤيديو هو انا برضو وانا عندي ١١ سنه 👦🏻 😀 كنت بطل مشروع تخرج صغير على قدي بس كان مشروع تخرج الاعلامي الكبير عمرو الليثي من معهد السينما ".

وعن ظهور تامر بشخصيته الحالية بعد أن أصبح نجماً عربياً، قال: "دمجته مع تصوير جديد مخصوص مع صديق العمر المخرج الكبير ياسر سامي عملته من فتره بس اكيد مش الكل شافه يارب يعجبكوا و على فكره دي قصتي بجد".

ومن جهة أخرى يستعد الفنان تامر حسني لإحياء حفل غنائي يوم 13 ديسمبر الجاري في قطر.

ومن التعليقات التي وصلت لتامر حسني تعليقاً على الفيديو: " السر الي وصلك لل نجاح الكبير ده
هو الاستمرارية في السعيانا بسمعلك اغاني و انا في اعدادي دلوقتي اتخرجت من ٦ سنين و عندي طفل في ابتدائي و بيسمعلك، فعلا والله السر في الاستمرارية و انت ماشاء الله عليك نجاحاتك مستمرة و اعتقد الي قدر يحقق المعادلة دي ناس قليلة جدا علي مر التاريخ ".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)

اشترك في قناة رائج على واتس آب لمتعة الترفيه