;

تامر حسني يكشف سبب تأثره وبكائه في حفل الكويت

  • تاريخ النشر: الأحد، 14 مايو 2023
تامر حسني يكشف سبب تأثره وبكائه في حفل الكويت

 
كشف الفنان تامر حسني عن السبب وراء بكائه وتأثره في حفله الأخير في الكويت والذي كان كامل العدد وخاصة خلال أدائه أغنية ارجعلي.

وقال تامر حسني في رسالة للجمهور  عبر حسابه الرسمي على موقع الصور الشهير انستغرام: "ده ملخص ليكم من حفلة الكويت للي معرفش يشوف منها حاجه بس انا هكتب عن اللحظه اللي عدت عليا مع جمهور الكويت العظيم في آخر الڤيديو لحظه حب عمري ما هنساها…".

وتابع قائلاً: "احياناً الفنان يتأثر و يصل للحظة اندماج و صدق و توحد مع الاغنيه بتخليه يتأثر و يضعف من داخله لدرجه محدش ممكن يتخيلها و ده غصب عنه طبعاً بما انه انسان و قمة السعاده و الحب لما الجمهور يحس بكده و يقرر ان يتحول لقلب واحد و اشوفه فجأه سند و ضهر بيشجعني زي مدرب لاعب الملاكمه اللي بيشجع اللاعب بتاعه عشان يقوم و يكمل .. شكراً شكراً شكراً من كل قلبي جمهور الكويت الراقي".

ومن التعليقات: "انا قلبى وجعنى وانا بتفرج ربنا يقويك ي رب وان شاء الله ترجع احسن من الأول بكتير اوى ويريح قلبك وترجع انت وبسمه احن من الأول بكتير والله ان شاء الله وقريب اوى والله يارب".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)

و في وقت سابق، وجه الفنان المصري رسالة شكر لجمهور الكويت على حضوره وتفاعله، قائلاً: "شكراً جمهور الكويت العظيم كان حفل فوق فوق فوق الرائع و عمري ما هنسى جمال و رقي قلوبكم و احساسكم اللي شوفته معاكم غير عدد الحضور المذهل بجد شكراً شكراً شكراً على المحبه اللي شوفتها شكراً من كل قلبي و ربنا يفرح قلوبكم زي ما فرحتوني ". 
 

اشترك في قناة رائج على واتس آب لمتعة الترفيه