;

تامر حسني يعلن عودة تصوير فيلمه الجديد "تاج"

  • تاريخ النشر: الإثنين، 27 فبراير 2023
تامر حسني يعلن عودة تصوير فيلمه الجديد "تاج"

أعلن الفنان تامر حسني عن عودة تصوير أحداث فيلمه الجديد تاج بعد توقفه لفترة ليست بالطويلة.

وعبر حسابه الرسمي على موقع الصور الشهير انستغرام، نشر حسني صورة من كواليس الفيلم بصحبة المخرجة سارة وفيق، وعلق على الصورة وقال: " مع المخرجة الجميلة سارة وفيق، رجعنا امبارح نستكمل تصوير فيلم تاج، فيلم صعب أوي بشكل مش طبيعي بس إن شاء الله المصريين قدها".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny)

وتابع قائلاً: " هشرحلكم قريب في بوست تاني حاجة مهمة أوي وليه بقول كده"، شارك في بطولة الفيلم ماجد الكدواني، سوسن بدر، شيرين، وحجاج عبد العظيم، إضافة إلى ضيوف الشرف، على رأسهم الفنان إياد نصار، ومحمد عبد الرحمن، وعصام السقا، والفيلم من إخراج سارة وفيق، ويجسد تامر خلال أحداث الفيلم شخصيتين لأخوين توأم أحدهما يمتلك قوة خارقة.

في وقت سابق،  أعلنت الفنانة المصرية مي عمر عن انسحابها من فيلم تاج  بعد إعلانها المشاركة في العمل الجديد.

و قالت: " للأسف حصل تغييرات في مواعيد التصوير و إتفقنا أنا و تامر حسني إننا إن شاء الله نتقابل في عمل آخر قريبا و كل تمنياتي لتامر و لأسرة الفيلم بالنجاح و التوفيق ".

من جانبه، رد تامر حسني على رسالة مي عمر، وقالت: " هنتقابل في احلى عمل ان شاء الله يا ميوش و ربنا يوفقك في كل شغلك و تكسري الدنيا كالعاده".

كان تامر حسني على جانب آخر، رد على تصدره التريند بعد حلقة الفنان احمد آدم على شاشة قناة الحياة والتي تطرق فيها على كيف يخلق التريند على السوشيال ميديا.

وقال حسني عبر انستغرام: "استاذ احمد آدم فعلاً بيدي درس حقيقي بيشرح فيه سمات العصر الحالي اللي كلمة تريند فيه جننت عقول بعض الناس و خليتهم يبيعوا مبادئهم و صداقتهم و امانتهم لمجرد ان الناس تعرفهم او تتكلم عليهم و لو ليوم واحد و نسيوا انه لا يصح الا الصحيح عشان ده عدل ربنا …".

وتابع قائلاً: " اي افاقين مع الوقت هتلاقيهم بيختفوا و المحترم الحقيقي هو اللي بيستمر اصل لما نهتم و نرد على كل كداب امال اللي بيحبونا نعمل معاهم ايه !!!!؟ تابعوا قلوب الناس و المواقع اللي هتاخد كلام الاستاذ احمد السلبي و ينشروه😀 و علموا عليهم عشان تعرفوا حقيقتهم … و الحقيقه ان فعلاً الكلام السلبي هو اللي انتشر 🤣،، شكراً استاذ احمد آدم لكلامك و اشادتك الحقيقيه في حقي هي شهاده عظيمه من فنان محترم و كبير بفنه و اخلاقه ".

اشترك في قناة رائج على واتس آب لمتعة الترفيه