;

أول تعليق من مدير أعمال شيرين عبدالوهاب عن حفل دبي

  • تاريخ النشر: الأحد، 30 أبريل 2023
أول تعليق من مدير أعمال شيرين عبدالوهاب عن حفل دبي

وجه مدير أعمال الفنانة شيرين عبدالوهاب، إيهاب صالح، الشكر لدولة الإمارات على الحفل الذي أحيته الفنانة المصرية مساء الجمعة ومازالت أصدائه تتصدر اهتمام الكثير عبر السوشيال ميديا، وكشف صالح أن الفنانة المصرية من المقرر أن تشهد الفترة القادمة حالة من النشاط الفني سواء في تقديم الحفلات المختلفة في الوطن العربي أو في الأغاني المقرر طرحها.

قال إيهاب صالح في مجموعة من الرسائل التي دونها عبر موقع التدوين القصير تويتر: " شكر كبير جدا الدولة الامارات و امارة دبي علي واحدة من أعظم حفلات #شيرين علي الاطلاق و ده بشهادة الجمهور العظيم و الرهيب إللي كان حاضر إمبارح. و طبعا اكيد حابب اشكر جدا شركة  @moments_uae علي التنظيم الرائع و المحترم و كرم الضيافة.".

وتابع قائلاً: " جمهور #شيرين ، أنا دايما عارف انكم سند و ضهر ليها بس عمري م كنت أتخيل انكم بالحجم و العظمة دي بجد ما شاء الله. عايز اطمنكم إن شيرين بخير و خرجت من المستشفى بعد شوية فحوصات و إشاعات على رجليها بعد م تحاملت علي نفسها عشان تكمل الحفل بنجاح. شكرا بجد على كل الحب و الدعم ده".

وأكمل: " أخيرا بقي إما بالنسبة للمفجئات إللي وعدتكم بيها قبل الحفل ، خليكم واثقين إن إللي جاي كتير جدا و حفلات في كل حتة إن شاء الله و مش هنهدي بأي شكل عشان #شيرين عندها طاقة و حماس ملهمش آخر ، وعد مني إن شاء الله نعوضكم".

اشترك في قناة رائج على واتس آب لمتعة الترفيه