;

مدير أعمال شيرين عبدالوهاب يشوق الجمهور لحفل دبي: انتظروا المفاجأة

  • تاريخ النشر: الأحد، 16 أبريل 2023
مدير أعمال شيرين عبدالوهاب يشوق الجمهور لحفل دبي: انتظروا المفاجأة

أكد إيهاب صالح، مدير أعمال الفنانة شيرين عبدالوهاب عن إحيائها حفلها المنتظر في دبي في الموعد المحدد والذي تم الإعلان عنه في 28 إبريل.

وعبر حسابه الرسمي على موقع التدوين القصير تويتر، أعاد إيهاب صالح نشر تدوينة تعلن تفاصيل الحفل، والتي تقول: " 28 ابريل 2023، سنعيش في #دبي متعة الطرب والاحساس مع نجمة الغناء #شيرين_عبدالوهاب في أول حفل لها بعد غيابها عن الساحة الفنية، من تنظيم شركة #مومنتس_ايفنتس ستقدم فيه روائعها ولاول مرة جديدها القادم على مسرح كوكا كولا آرينا".

وعلق صالح من جانبه، وقال: "باقي علي حفل #شيرين في دبي أقل من أسبوعين ، لكل المشككين و للناس إللي بتهري كتير... إللي يفصل هو المسرح إن شاء الله و افتكروا الكلمتين دول كويس... صحيح....... الحفلة دي فيها مفجأة من العيار التقيل نشوفكم هناك علي خير إن شاء الله ".

في وقت سابق، كشف إيهاب صالح عن غضبه من تقليد الفنانة شيرين ضمن فقرات برنامج ستوديو 23، وعلق قائلاً: " إللي هقولوا ده رأي شخصي: عيب جدا من قناة محترمة زي أم بي سيإن يطلع حاجة زي كدة علي فنانة كبيرة و عظيمة زي شيرين و ده تنمر و قلة أدب إما ك مدير أعمالها ف أكيد هناخد الاجراء اللازم علي طول!".

وأعلن صالح في وقت سابق عن عدم امتلاك شيرين عبدالوهاب القدرة على التحكم في حساباتها المختلفة على السوشيال ميديا والتي يتابعها من خلالها الملايين من الجمهور العربي.

وقال صالح في رسالة للجمهور عبر حسابه الرسمي على تويتر: " جمهور #شيرين العظيم: ناس كتير جدا بتسألني و بتبعت علي الخاص بخصوص حسابات شيرين علي السوشيال ميديا. كل صفحات شيرين مش معاها ولا معايا من أول السنة. في خلال اليومين الجايين سيتم إصدار بيان لتوضيح الاسباب ورا ده. لو كان في أيدي كنت نزلت كل حاجة علي صفحتها ، شكرا لدعمكم الدائم".

اشترك في قناة رائج على واتس آب لمتعة الترفيه