;

مدير أعمال شيرين عبدالوهاب يكشف مفاجأة وراء اختفائها عن السوشيال ميديا

  • تاريخ النشر: الأحد، 09 أبريل 2023
مدير أعمال شيرين عبدالوهاب يكشف مفاجأة وراء اختفائها عن السوشيال ميديا

كشف إيهاب صالح مدير أعمال الفنانة المصرية شيرين عبدالوهاب السر وراء اختفائها مؤخراً عن السوشيال ميديا.

وعبر رسالة لجمهور شيرين عبر موقع التدوين تويتر، قال إيهاب أن السر في الغياب عن السوشيال ميديا هو مؤقت لأن حسابات شيرين عبدالوهاب ليست ملكها.

وأكد إيهاب صالح في رسالته أن إدارة أعمالها ستصدر بياناً توضيحياً خلال الفترة القادمة من أجل توضيح كافة الأسباب عن الغياب.

وقال في رسالته: " جمهور #شيرين العظيم: ناس كتير جدا بتسألني و بتبعت علي الخاص بخصوص حسابات شيرين علي السوشيال ميديا. كل صفحات شيرين مش معاها ولا معايا من أول السنة.".

وتابع: " في خلال اليومين الجايين سيتم إصدار بيان لتوضيح الأسباب ورا ده. لو كان في أيدي كنت نزلت كل حاجة علي صفحتها ، شكرا لدعمكم الدائم".

ومن التعليقات: " المهم هي بخير وصوتها اللي كله مشاعر يارب ما نتحرم منه شيرين بجد هي الحياة لما بسمع صوتهاا في رمضان بيكون رمضان أحلي واحلي"، " شيرين في سنتين شافت تقريبا كل حاجة فيهم من اكتر حد حبته ولسة الناس بتلوم علي شيرين وزعلانة منها كويس انها لسة بتغني يارب تخلص من حسام وترجع".

على جانب آخر، كشف إيهاب عن أول عمل تعود به شيرين عبدالوهاب للساحة الفنية بعد فترة غياب وهو غناؤها لإحدى شركات الحديد الشهيرة في مصر إعلانها الترويجي خلال شهر رمضان الكريم.

ومن التعليقات: " وربي وحشنا الصوت والاحساس من غيرك ميبقاش في حياااااة يا رب تبقى بشرة خير وترجعيلنا احسن من الاول علشان كل حب الدنيا ديا في قلبنا ليك"، " انا اول مسمعت الصوت مكنتش مسدق وفرحت جدا اوى اتمنى ترجع تانى لأن فعلا صوتها بيدينى احساس بالقوة والله وبيخلينى قادر اكمل والله فى حياتى والظروف اللى انا فيها".

اشترك في قناة رائج على واتس آب لمتعة الترفيه