;

هجوم قاسي من حسام حبيب على والده بسبب أزمة شيرين عبدالوهاب

  • تاريخ النشر: الأحد، 23 أكتوبر 2022
هجوم قاسي من حسام حبيب على والده بسبب أزمة شيرين عبدالوهاب

 رد الفنان المصري حسام حبيب على هجوم والده عليه بسبب أزمته مع طليقته شيرين عبد الوهاب، والتي تصدرت السوشيال ميديا خلال الفترة الماضية.

كان والد الفنان  المصري اتهمه بأنه سبب ما حدث للفنانة شيرين منذ بداية الأزمة وأنه حاول هدم علاقتها بأسرتها، وقال والد حسام أن نجله لم يعمل منذ 4 سنوات ويتقاضى مصروفه من شيرين خلال تلك الفترة.

على الفور رد حسام حبيب على والده برسالة قاسية كشف عنها عبر حسابه الرسمي على موقع الصور انمستغرام، عبر خاصية انستا ستوري.

وقال حسام حبيب: "انا ليا الشرف اني تربية ست لانها ب١٠٠ راجل وتربية الست دى هي اللي هتخليني ماردش عليك حسبى الله ونعم الوكيل".

هجوم قاسي من حسام حبيب على والده بسبب أزمة شيرين عبدالوهاب

والد حسام حبيب

كان والد حسام حبيب كتب عبر حسابه على فيس بوك: "ولوا الحق ولو على أنفسكم، هو ينفع أخالف شرع ربنا بحجة إني أحمي أولادي البنات ليها الثلثين والأهل ليهم الثلث بعد عمر طويل وده يخلي الأهل راضيين ويراعوا البنات، بعد عمر طويل ودي صلة رحم وغير كده يزرع العداوة بين الأهل.. أنت كده مش بتحافظ على مال زوجتك أنت بتخالف شرع ربنا، والنتيجة أنهم فضحوها وقضوا على مستقبلها وزرعت العداوة بينهم وحطمت زوجتك بجهلك بشرع ربنا، ولو كنت بتسأل أبوك كان أرشدك للحق، والكل طلع كسبان يا قاطع صلة الرحم وعاصي أبوك ضيعت نفسك وضيعت البنت معاك".

وتابع: هو ينفع؟ أخوها بقاله أكتر من عشرين سنة بيراعي أخته وهي مصدر رزقه أجي أقفل عليه الحنفيه ويقعد أربع سنين من غير شغل وراجع تاني تقفل عليه الحنفيه هو وأمه وأخته وعايزه يسيبك، ياناوي على قوتي ياناوي على موتي، الزوج يتعوض الأم والأخ ما يتعوضوش، كلمه حق لوجه الله والدين النصيحة، أنت بتقول لما رجعت ليها العربيه واحد بيشتغل معاها أخد العربية اللي بـ 5 مليون وقالها هابقي اديكي بيها شغل، وواحد محاسب تعرفه قرييب شكالها حاله أعطت له 100الف دولار وخلع وأنها بتكتب شيكات للناس على بياض أنت كده بتدي مبرر لأهلها ليحجروا عليها وبتطلعها أنها سفيهه وعبيطة وأنا من معرفتي بها انها واعية وناصحة بتيجي تكحلها تعميها، اسأل أبوك يقولك تقول ايه".

اشترك في قناة رائج على واتس آب لمتعة الترفيه