;

أول ظهور لابنة دنيا سمير غانم

  • تاريخ النشر: الأربعاء، 18 يناير 2023
أول ظهور لابنة دنيا سمير غانم

تداول الكثير عبر موقع الصور الشهير انستغرام، فيديو يرصد ظهور واضح لكايلا ابنة الفنانة المصرية دنيا سمير غانم والمذيع المصري رامي رضوان.

الفيديو المتداول كان  خلال مسرحية انستونا التي تقدمها دنيا سمير غانم بصحبة عدد من نجوم الفن، وظهرت كايلا على المسرح خلال تقديم عدد من الهدايا للحضور.

وفي سياق آخر، تحدثت دنيا عن مسرحيتها، وقالت: "بستمتع استمتاع مش طبيعي وأنا بشتغل في المسرح، وفعلا بحس إن أنا وسط أهلي كل يوم، والجمهور ما شاء الله من كل الدنيا كلها، بييجوا لنا وبيكونوا مبسوطين أوي، وفعلا باخد الطاقة بتاعتي منهم".
وواصلت دنيا سمير غانم حديثها وقالت: " قلت نفسي أعمل المسرحية ونفسي أبتدي المسرحية هنا في مصر وتبقى مسرحية كبيرة، الحمدلله إن الحاجات دي إتحققت والناس بتييجي وباشوف رد فعلها، حلو أوي"..

تجسد دنيا سمير غانم في المسرحية، دور مطربة من حارة شعبية تحلم بالشهرة، بينما يقوم بيومي فؤاد باكتشاف موهبتها وتمهيد طريق النجومية لها، الذى يجسد خلال دور مايسترو، وتضم المسرحية العديد من الاستعراضات، التى تغني خلالها دنيا عدة أغاني تتماشى مع سياق القصة الذى تعود فيها لزمن الإستعراضات الجميل.

وفي وقت سابق كانت كايلا رضوان تعرضت للتنمر بعد تداول صورتها، ليرد والدها في تصريحات تليفزيونية: " مش هرد على حد الصراحة، لأنه مبديش قيمة للي بلا قيمة، والسوشيال ميديا للأسف فيها الإيجابي والسلبي، بس لما يكون إنسان نفسه ضعيفة ليه نديله أهمية ونرد عليه؟ ولا بشوفهم.

وأردف رامي رضوان: بنتي زي القمر ربنا يحرسها أحلى واحدة في الدنيا في عيون أبوها وأمها وده يكفي، حد شايفها حلوة أو مش حلوة ولا يفرق معايا.

اشترك في قناة رائج على واتس آب لمتعة الترفيه