;

دنيا سمير غانم ترصد كواليس احتفال الجمهور بعيد ميلادها

  • تاريخ النشر: الأربعاء، 04 يناير 2023
دنيا سمير غانم ترصد كواليس احتفال الجمهور بعيد ميلادها

نشرت الفنانة المصرية دنيا سمير غانم مقطع فيديو من كواليس مسرحية "أنستونا"، ورصدت كيف احتفل بها الجمهور في الكواليس وبعيد ميلادها.

وعلقت دنيا سمير غانم على الفيديو الذي نشرته عبر حسابها الخاص على موقع الصور الشهير انستغرام، وقالت: "أنا بشكر كل الناس اللى قالتلى كل سنة وإنت طيبة فى يوم عيد ميلادى.. وشكرا لأجمل فانز على المفاجأة الحلوة أوى دى وشكرا لأجمل جمهور فى الدنيا.. ده كان حلم من أحلامى إنى أحتفل مع الجمهور بعيد ميلادى على المسرح".

 

وتابعت: "شكرا لكل أهلى وأصحابى اللى عارفين إنى كنت متعودة أحتفل مع حبايبى الغاليين الله يرحمهم فكانوا حريصين إنهم يكونوا معايا ومايسيبونيش اليوم ده.. وشكرا لأسرة مسرحية أنستونا وأمى التانية الجميلة جدا ميرفت أمين وطبعا حبايبى رامى وكايلا.. شكرا جدا.. ربنا يخليكوا ليا".

وفي سياق آخر، تحدثت دنيا عن مسرحيتها، وقالت: "بستمتع استمتاع مش طبيعي وأنا بشتغل في المسرح، وفعلا بحس إن أنا وسط أهلي كل يوم، والجمهور ما شاء الله من كل الدنيا كلها، بييجوا لنا وبيكونوا مبسوطين أوي، وفعلا باخد الطاقة بتاعتي منهم".
وواصلت دنيا سمير غانم حديثها وقالت: " قلت نفسي أعمل المسرحية ونفسي أبتدي المسرحية هنا في مصر وتبقى مسرحية كبيرة، الحمدلله إن الحاجات دي إتحققت والناس بتييجي وباشوف رد فعلها، حلو أوي"..

وفقاٌ للتقارير الصحافية تجسد دنيا سمير غانم في المسرحية، دور مطربة من حارة شعبية تحلم بالشهرة، بينما يقوم بيومي فؤاد باكتشاف موهبتها وتمهيد طريق النجومية لها، الذى يجسد خلال دور مايسترو، وتضم المسرحية العديد من الاستعراضات، التى تغني خلالها دنيا عدة أغاني تتماشى مع سياق القصة الذى تعود فيها لزمن الإستعراضات الجميل.

اشترك في قناة رائج على واتس آب لمتعة الترفيه