;

علياء بسيوني تعلن طلاقها من أحمد سعد بكلمات صادمة

  • تاريخ النشر: الثلاثاء، 29 أغسطس 2023
علياء بسيوني تعلن طلاقها من أحمد سعد بكلمات صادمة

أعلنت علياء بسيوني عبر خاصية الاستوري على حسابها الشخصي على إنستغرام طلاقها من المطرب المصري أحمد سعد، من خلال كلمات بدأتها بأنه "تم الطلاق" وأنهتها بجملة "ربنا ينتقم منك".

علياء بسيوني تعلن طلاقها من أحمد سعد

كتبت علياء بسيوني "الحمد لله على كل شيء، تم الطلاق بيني وبين أحمد من شوية بناءً على رغبته، حابة أشكر أحمد جدًا على أصله غير الطيب ومعدنه السيء وحابه أقوله شكراً على قرارك اللحظي غير الموفق في خراب بيتنا وتدمير أسرتنا الجميلة، اللي أنا حقيقي تعبت فيها لوحدي تماماً وحاولت وعديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها عشان الأسرة دي".

وتابعت قائلة "وعشان المشوار اللي أنا ابتديته ومكنتش حابه إنه ينتهي، شكرًا على توقيتك الجميل وأنا قاعدة ببنتي 3 أيام  وأنت مش عارف حاجة عشان مشغول في الساحل وخروجات وبعدها شغلك".

وأضافت "أكبر شكر على المقلب اللي أنا أخدته في العلاقة دي واللي كنت فاهمة إن لها قيمة، ببني وبضحي وبتنازل عشانها وأنت طلعتها ولا تسوى وربنا معايا أنا وبناتي في اللي جاي وينتقم منك ويديلك على قد كل حاجة حصلت".

أحمد سعد وعلياء بسيوني

يأتي طلاق أحمد سعد وعلياء بسيوني بعد زواج دام عامين، حيث إن الثنائي تزوج في عام 2021. وتفاجأ الجمهور بإعلان الطلاق، خاصة أن علياء كانت قد نشرت منذ أيام قليلة، رسالة رومانسية إلى أحمد سعد بمناسبة عيد ميلاده، وقالت فيها "عيد ميلاد سعيد لأكثر شخص أحبه، أتمنى أن يجلب لك هذا العام كل السعادة التي في العالم".

اشترك في قناة رائج على واتس آب لمتعة الترفيه