;

ليلى زاهر توجه رسالة خاصة لهشام جمال بعد أغنية كلمة أخيرة

  • تاريخ النشر: الثلاثاء، 07 فبراير 2023
ليلى زاهر توجه رسالة خاصة لهشام جمال بعد أغنية كلمة أخيرة

وجهت الفنانة الشابة ليلى زاهر الشكر للمخرج والمنتج هشام جمال بعد إطلاقها أغنيتها الأولى بطريقة الفيديو كليب.

وقالت ليلى عبر حسابها الرسمي على موقع الصور الشهير انستغرام، تعليقاً على صورة تجمعها بهشام: "انا طول عمري بقول انك دايما بتكون سبب في اي نجاح نجحته او بنجحه في حياتي بعد ربنا".

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Laila (@lailaazaherr11)

وتابعت قائلة: "لكن المشروع ده انا عايزة اشكرك عليه بشكل خاص قدام كل الناس لأني اول ما سمعتك الاغنية عشان اخد رأيك كنت مبسوط و فخور بيا جداً لأنك اول واحد وقفني قدام مايك و اول لما طلبت منك انك تخرجلي الكليب ما ترددتش للحظة رغم انك كنت مشغول قوي و وراك ٣٠٠٠ حاجة ما شاء الله و مع ذلك مقصرتش معايا ولا مع الكليب لحظة و كل حاجة خدت حقها الحمد الله".

وتابعت رسالتها لهشام قائلة: "و ده يدل علي انك راجل محترف جداً في الشغل و علي المستوى الإنساني اخويا و اقرب صديق ليا الي دايماً بيشجعني و في ظهري".

وختمت حديثها: "شكرًا يا هشام علي كل لحظة اديتها للكليب ده من جوه قلبك و الحمدلله الرسالة الفنية الي انت قدمتها في الكليب وصلت لناس كتير الحمدلله شكرًا يا اجدع و انضف اخ في الدنيا و ربنا يكرمك يارب في كل اعمالك الجاية و يارب دايماً ناجح".

في وقت سابق، كشفت زاهر أن الأغنية  من كلمات محمد حسن و ألحان و توزيع إسلام زكي و مدير تصوير جلال الزكي و وإخراج هشام جمال ومن إنتاج شركة كروم برودكشن معين مطرجي ، وتوزيع ديجتال شركة قنوات ميوزك.

وتشارك ليلى أحمد زاهر تدور في مسلسل تلت التلاتة في إطار اجتماعي ملئ بالتشويق والغموض، ويتكون من 15 حلقة، ومن المقرر أن يتم عرضه في النصف الثاني من شهر رمضان 2023.