;

سالي عبدالسلام تحتفل بالحكم في قضية التحرش بها

  • تاريخ النشر: الإثنين، 17 أكتوبر 2022
سالي عبدالسلام تحتفل بالحكم في قضية التحرش بها

  كشفت الإعلامية  المصرية سالي عبد السلام عن صدور حكم من محكمة القاهرة الجديدة بإدانة أحد الأشخاص الذي تحرش بها قبل عام.

ونشرت سالي عبد السلام عبر حسابها الخاص على موقع الصور الشهير انستغرام  رسالة كشفت فيها عن الحكم الصادر، كما توجهت بالشكر إلى رجال الشرطة والقضاء ولكل من ساندها في هذه القضية.

وقالت عبدالسلام في رسالتها عبر موقع الصور الشهير: اوعى تسيبى حقك… اوعى تخافى وانتى على حق!! شكرا استاذ عبدالغنى المحامى وشكرا للصحفى هانى عزب اللى كانوا معايا من يومها و عملوها لله لا للتحرش بكل اشكاله … مش هنسيب حقنا و هنربى كل متحرش ..!شكراً للقضاء المصرى النزيه شكراً للشرطة المصرية شكراً شكراً واسفة على تعبكم واحد واحد وعلى راسى طول عمرى ".

في وقت سابق، كانت احتفلت سالي عبدالسلام بزفافها ونشرت صور لها من خلال شهر العسل ومن أدائها مناسك العمرة، وقالت في تعليقها على الصور:" الحمدلله حمداً كثيراً يا ربى العمرة رقم ٧ منهم عمرة فى رمضان واغلاهم العمرة معاك يا مؤمن ..دعيت ربنا يجيبك واتمنيت اللى نفسى فيه الله اكبر  وهفضل اعد وهفضل اجاهد و ربنا اللى بيكرم ".

وتابعت قائلة: "اشغلهم بنفسهم يا رب..اضعاف ما يتمنوه او قالوه..اجعل تدبيرهم تدميرهم خلصت و لازم اديلكم حقكم خناقة كل عمرة؟؟ حاطة ضوافر؟؟ اللهم بارك ماشاء الله لا حاطة full makeup ؟ اللهم بارك لاهقولكم الدكتور بتاعى بس اخلص والله".

وتابعت حينها قائلة: "بس نتفق على حاجة قبل ما اقول واعملكم فيديو ازاى تبقى بشرتك او ضوافرك كدة وتهتمى بنفسك فيلفوا حوالين نفسهم كدة لا مالهاش علاقة انك تستحمى كتير..نتفق انك لازم تنضفى من جوا عشان الوصفات تفيدك انتى وهى وهو خلصت ورجعت و افيدكم حاضر على نياتكم ترزقون الا من اتى الله بقلب سليم القوة من عندك يا الله ".

اشترك في قناة رائج على واتس آب لمتعة الترفيه