;

صابرين تهنئ نجلها بعيد ميلاده..وهالة صدقي تعلق

  • تاريخ النشر: الثلاثاء، 09 مايو 2023
صابرين تهنىء نجلها بعيد ميلاده..وهالة صدقي تعلق

وجهت الفنانة صابرين التهنئة لنجلها بمناسبة عيد ميلاده وكشفت عن الكثير من الصور الخاصة بهم عبر حسابها الرسمي على موقع الصور الشهير انستغرام.

وقالت صابرين في رسالتها: " حبيبي ياعلي كل سنه وانت جوه قلبي وفي نن عيني السنه دي كانت اصعب سنه لأنك كنت بعيد وبتاخد اول خطوات طريقك ياااارب ياحبيبي يكتبلك كل الخير والنجاح والسعاده اللي انت بتتمناه واللي انا متأكده من أنك ان شاء الله هتقدر تحققه كل الامنيات والدعوات من قلبي ليك ياحبيب ماما".

وتوالت التعليقات على رسالة صابرين، ومنها من الفنانة هالة صدقي، الذي قالت لها: " يا حياتي انا ربنا يعوضك كل الخير في تعبك وحبك ، كل سنه وهو بالف خير بس ده ما يمنعش انك بلاش تتصوري معاه تاني وانتوا واقفين شكلنا مش حلو ".

ومن تعليقات الجمهور: " بسم الله ما شاء الله ربنا يحفظه و يفرحك بيه و يحقق كل أحلامه و يعوضك خير حبيبتي "، " كل سنة وهو طيب ربنا يبارك فيه ربنا يخليهولك وتشوفه احلي عريس وتشيل ولاده يااااارب".

كانت صابرين نهاية العام الماضي، أعلنت عن خبر انفصالها عن زوجها رجل الأعمال المصري طارق صادق.

وحينها قالت صابرين ان سبب الانفصال شخصي لا يجب التطرق له، وقالت الفنانة صابرين في تصريح خاص لموقع فيتو: "خبر انفصالي عن زوجي  صحيح ، ولكني لا أريد الحديث في أية تفاصيل، لأنه أمر خاص للغاية وأتوجه بالشكر لكل من سأل عني".

اشترك في قناة رائج على واتس آب لمتعة الترفيه