سالي عبد السلام تهاجم متابعة لها بسبب صور أداء العمرة

  • تاريخ النشر: الأحد، 16 أكتوبر 2022 | آخر تحديث: الإثنين، 17 أكتوبر 2022
مقالات ذات صلة
بالصور… زفاف الإعلامية سالي عبد السلام
كندة علوش ترد على متابع سألها عن رأيها في مسلسل زوجها الكتبية 101
صور للأميرة هيا زوجة حاكم دبي وابنتها أثناء إداء مناسك العمرة في الحرم

 هاجمت الإعلامية سالي عبدالسلام أحد المتابعين لها عبر حسابها الخاص على موقع الصور انستغرام، بعد انتقاد الأخيرة للإعلامية المصرية وللصور التي نشرتها من داخل الحرم الميك خلال تأديتها العمر بصحبة زوجها مؤمن.

البداية أعربت سالي عن سعادتها باداء العمرة بصحبة زوجها، لترد عليها أحد المتابعين قائلة: "اقفلي النت يا سالي وانشغلي بالمكان الجميل في رحاب الرحمن متشغليش بالك قالوا إيه كل واحد يكتب في كتابه ما يشاء وهي صفرا أو حمرا ده لنفسهم خليكي آنتي في حتة تاني متخليش الشيطان يشغلك بيهم".

لترد الإعلامية المصرية من جانبها قائلة: " الحمدلله حمداً كثيراً يا ربى العمرة رقم ٧ منهم عمرة فى رمضان واغلاهم العمرة معاك يا مؤمن ..دعيت ربنا يجيبك واتمنيت اللى نفسى فيه الله اكبر  وهفضل اعد وهفضل اجاهد و ربنا اللى بيكرم ".

وتابعت قائلة: "اشغلهم بنفسهم يا رب..اضعاف ما يتمنوه او قالوه..اجعل تدبيرهم تدميرهم خلصت و لازم اديلكم حقكم خناقة كل عمرة؟؟ حاطة ضوافر؟؟ اللهم بارك ماشاء الله لا حاطة full makeup ؟ اللهم بارك لاهقولكم الدكتور بتاعى بس اخلص والله".



وأضافت قائلة: "بس نتفق على حاجة قبل ما اقول واعملكم فيديو ازاى تبقى بشرتك او ضوافرك كدة وتهتمى بنفسك فيلفوا حوالين نفسهم كدة لا مالهاش علاقة انك تستحمى كتير..نتفق انك لازم تنضفى من جوا عشان الوصفات تفيدك انتى وهى وهو خلصت ورجعت و افيدكم حاضر على نياتكم ترزقون الا من اتى الله بقلب سليم القوة من عندك يا الله ".

في وقت سابق، نشرت سالي صور لها من داخل الحرم المكي، وعلقت قائلة: " عمرتى انا و مؤمن، اللهم تقبل يا رب اللهم امين .. بسم الله نبدأها بطاعة الله،تعبنا و ريحنا فى النص و هلكانين بس الحمدلله".

وأكملت: "تشدنى على الطاعة واشدك يا حبييى طول العمر لحد ما كفة الاخرة تكسب و ده جهاد .. اللهم بارك ربى يسعدك يا طيب🧿🙏❤️ اللهم تقبل اللهم بارك".