ريهام سعيد تحتفل بعيد ميلادها بهذه الرسالة

  • تاريخ النشر: الجمعة، 31 مارس 2023
مقالات ذات صلة
جورجينا رودريغيز تحتفل بعيد ميلادها بهذه الرسالة
حنان الترك تحتفل بعيد ميلاد نجلها بهذه الرسالة
ماغي بوغصن تحتفل بعيد ميلاد ابنتها بهذه الصورة

 احتفلت الإعلامية ريهام سعيد بعيد ميلادها برسالة عبر حسابها الرسمي على موقع الصور الشهير انستغرام، كشفت أن هذا العام كان غريباً عليها.

وفي رسالتها قالت سعيد: "انهارده عيد ميلادي . و السنه دي من اغرب السنين في حياتي لان بالرغم من ان ماعنديش اصحاب خالص و لا قرايب قريبين مش حسه اني لواحدي ".

فيديو ذات صلة

This browser does not support the video element.

وتابعت رسالتها: "بالرغم من ان عدت عليه سنين تالق و نجاح اكتر من دلوقتي الا ان انا حسه اني راضيه و مرتاحه،  بالرغم من اني عرفت اد ايه الناس وحشه مبسوطه ان حياتي مفهاش حد وحش".

وأكملت رسالتها قائلة: "بالرغم من ان اقرب الناس اتخلوا عني الا اني حسه ان ربنا معايه . من اجمل الحاجات ان الواحد يقدر يبقي عنده القدره انه يبقي مبسوط وهو بيقول لنفسه كل سنه و انا طيب و انا فعلا طيب و مش باذي حد و لا يحقد علي حد و لا عايزه حاجه من حد . ربنا جميل قادر يريحك حتي لو انت لواحدك لانك في واقع الامر انت مش لواحدك انت معاك ربنا . الحمد لله ". 

ولكن اختفلت التعليقات، فالبعض وجه التهاني لها ومنها: "كل عام وانتي بالف خير وصحة وسلامة وسعيدة وراضية بكل ما يقدر لكي دمت سالمة 😍😍😍😍😍"، "كل سنة وأنتي طيبة"، وقال آخرون: "كل سنه وانتي طيبه وجميله وقلبك ابيض وجدعه ربنا يخليكي لينا احنا جمبك وضهرك معاكي علطول ويارب يبعدك عنك الناس الحقودين والحاسدين ويفرح قلبك ديما وتبقي مبسوطه علطول يارب".

فيما وجه البعض تساؤلات لها، ومنهم من كتب: "إنتي ليه بتحبي تلعبي دور الضحية وإن كل الناس بتتآمر عليك؟ أحينا لما أشوف بوستاتك، بتبان كأنها بوستات وحدة مراهقة ولسه بتكتشف طبيعة تفكير الناس حواليها... على العموم، يارب عمرك اللي عم بيزيد كل سنة، يكبرك فعلا، مش غير يزيد في عدد السنين اللي عشتيها... ربنا يكبرنا في طاعتو".