تامر حسني يشيد بتنظيم حفله في الإسكندرية ويصفه بالأضخم

  • تاريخ النشر: الأحد، 25 سبتمبر 2022
مقالات ذات صلة
تأجيل حفل تامر حسني في قطر
أول ظهور لآدم ابن تامر حسني في حفل أسبانيا
تامر حسني يكشف سبب تأثره وبكائه في حفل الكويت

أعرب الفنان تامر حسني عن سعادته بالحفل الذي أحياه في مدينة الاسكندرية في مصر، بسبب الحضور الكبير الذي شهده من كافة الفئات العمرية.

وعبر حسابه الخاص على انستغرام، نشر رسالة وجه فيها الشكر للجمهور على حضوره الحفل وعلى تفاعله الكبير معه، معرباً عن فخره الكبير بهذا الحفل.

فيديو ذات صلة

This browser does not support the video element.

وقال رمضان، في رسالته عبر موقع الصور الشهير إنسنغرام: "في اسكندريه إمبارح مكانتش حفله كان حدث مش عادي بجد عيني مكانتش عارفه تجيب آخر الجمهور حضوركم الكريم ده هفضل فخور بيه طول عمري ، اتشرفت بتقديمي لـ ١٣ موهبه مصريه من مختلف محافظات مصر و فعلاً كسروا الدنيا بأصواتهم اللي فوق الرائعه و عازف الساكس الصاعد المتميز اللي قدمته و موهبته كانت مفاجئه كبيره للجمهور".

وتابع الفنان المصري رسالته قائلاً: " فخور بالتنظيم استاذ ادهم بكري الشاب الجميل الاسكندراني اللي كان بيحبني من و هو ١٥ سنه و قولتله لو بتحبني اوي لازم تنجح و وعدني انه هينجح و النهارده عنده ٣٠ سنه و من كبار منظمي حفلات اسكندريه ، و يكون صاحب الحفل الاضخم في تاريخ حفلات مصر".

حفل تامر حسني

ووجه حسني رسالة شكر لرجال الأمن على تأمين الحفل بشكل رائع ومذهل، وقال: "بشكر رجال الأمن كل الشكر مجهود عظيم في دخول و تأمين عدد خرافي زي دا لحد دلوقتي مفيش كاميرات عرفت تصور الجمهور رغم كل الصور دي بس قريب هينزل تقرير كبير عن الحفله هيكون اوضح ان شاء الله ".

وختم رسالته قائلاً: "شكراً طلاب الاسكندريه حبايب قلبي شكراً لكل شعب اسكندريه العظيم الراقي المحترم شكراً لكل الوحوش اللي تعبوا في المسرح الكبير ده و إخراج الحفله بالشكل العظيم دا اللي يليق بإسكندريه و شعبها".

ويعرض لتامر حسني حاليا في السينما فيلم "بحبك" بمشاركة هنا الزاهد، هدى المفتي، مدحت إسماعيل، حمدي الميرغني، شهد الشاطر، والفيلم من إنتاج حسام حسني، وتأليف وإخراج تامر حسني، في أولى تجاربه الإخراجية، وحققت أغاني الفيلم نجاح كبير في مصر والوطن العربي.