أحمد آدم يتحدث عن التريند بالهجوم على تامر حسني

  • تاريخ النشر: الأحد، 26 فبراير 2023
مقالات ذات صلة
أول تعليق من تامر حسني بعد حديث أحمد آدم عنه
بعد هجوم بسمة بوسيل عليها.. أبرز لقطات جمعت هالة عمر وتامر حسني
أحمد آدم ينفعل على الهواء بسبب منة شلبي

تعرض الفنان المصري أحمد آدم، لكيفية خلق التريند على السوشيال ميديا وقام بتطبيق ذلك على الفنان والمطرب تامر حسني، في أول حلقاته  آدم شو على شاشة قناة الحياة المصرية.

بدأ آدم هجومه على حسني وعلى كلمات بعض من أغانيه التي قدمها في بدايته الفنية، وقال: "حسني مين، مش واخد بالي، مش كفاية عليه كده بقى، ولا أيه مش عارف، خلاص بقى يعني، هم شويتين وخلصوا، أول ما طلع فتح القميص، وشوية أغاني كلامها ركيك، يعني إيه أكتر حاجة بحبها فيكي هي دي، طيبة قلبك".

وواصل آدم تعليقه على تامر حسني وقال: "إيه اللي يجيبه لأنور وجدي؟! أنت مغني ولا كوميديان ولا مونولوجست ولا إيه، كفاية عليك كده يا تامر، عشان مش عاوز أجيب سيرتك تاني".

وتابع الفنان المصري هجومه على تامر حسني وقال: "أفلامه وحشه جدا، وهو اللي بيألف وبيخرج وهو اللي بيعمل موسيقى تصويرية، وهو اللي بيقطع التذاكر بيعمل كل حاجة، أنت مغني ولا كوميديان ولا أنت إيه بالظبط؟ كفاية عليك كدا.".

وقال آدم: "أن الحديث السلبي على تامر حسني هو ما سينتشر بينما أي حديث عن تامر حسني بشكل إيجابي".

في وقت سابق، كان أحمد آدم قام بالهجوم على الفنانة منة شلبي بسبب تصريحات نسبت لها بشأن فيلم هندي الذي شاركته البطولة فيه.

وأعرب أحمد آدم، عن غضبه الشديد من تصريحات على لسان الفنانة منة شلبي بشأن ندمها على مشاركته في بطولة فيلم هندي.

وخلال لقائه مع أسماء إبراهيم في برنامج حبر سري على شاشة القاهرة والناس، ووجهت له المذيعة تفاصيل ماحدث منذ عشرين عاما، في كواليس تصوير الفيلم وأن منة شلبي ظلت تبكي أثناء التصوير وقالت إنها تريد ضرب نفسها لأنها وافقت على مشاركة آدم بطولة العمل الذي عرض عام 2003.

ليرد آدم بانفعال شديد قائلاً"أنا لو كان حصل حاجة بيني وبين منة شلبي كنت حبقى أول واحد يقول، وكنت أول واحد يهاجم، أنا لو كنت سمعتها كنت فتحت باب الأوضة وقولتلها أنا اللي ندمان إني اشتغلت معاكي."